Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
Kategorie blogów
Najnowsze komentarze
Szukaj artykułu
Powiązane artykuły

Historia Fruit of the Loom

Wysłany dnia5 Rok temu Przez
Ulubiony0
Historia Fruit of the Loom
Historia firmy Fruit of the Loom



Niezależnie od tego, jakiej odzieży promocyjnej poszukujesz, jest jedna marka, która ma w swojej ofercie wszystko: Fruit of the Loom.


Poznaj ją bliżej…

 

KOLOROWA HISTORIA
 

Firma Fruit of the Loom została założona w 1851 roku przez dwóch braci z Rhode Island, w Stanach Zjednoczonych. Firma B.B and R. Knight Corporation otworzyła wówczas pierwsze przędzalnie i rozpoczęła produkcję dobrej jakości tkanin bawełnianych i tekstyliów. Pięć lat później narodziła się nazwa Fruit of the Loom, której inspiracją były rysunki owoców, wykonane przez córkę jednego z klientów
firmy.

W roku 1871 nazwa Fruit of the Loom stała się nazwą oficjalną, która została zarejestrowana jako znak handlowy o kolejnym numerze 418. Oznacza to, że firma posiada jeden z najstarszych znaków handlowych na świecie i jest starsza od marki Coca-Cola, żarówki elektrycznej, a nawet skromnej torby papierowej.

Obecnie Fruit of the Loom może pochwalić się 165-letnim doświadczeniem w produkcji dobrej jakości tekstyliów. Właśnie to doświadczenie sprawia, że marka stała się wiodącym producentem w branży odzieżowej i jest doceniana na całym świecie. Gama produktów, jakość i wartość, oferowanych przez nią produktów, nie mają sobie równych.


Rozbudowana oferta ubrań, przeznaczonych dla mężczyzn, kobiet i dzieci, zaspokoi potrzebny każdego klienta. Niezależnie od tego, czy poszukuje on odzieży rekreacyjnej, sportowej, firmowej, roboczej, czy szkolnej.




MOCNE PODSTAWY Z PRZESZŁOŚCI OZNACZAJĄ,
ŻE MARKA JEST DOBRZE PRZYGOTOWANA
NA PRZYSZŁOŚĆ.



PRODUKCJA
 

Fruit of the Loom ma długoletnią tradycję produkowania odzieży we własnych zakładach.
Powodem do dumy jest nowoczesny zakład w Maroko, który został zbudowany według indywidualnego projektu.

Główny budynek zajmuje powierzchnię odpowiadającą powierzchni około 73 boisk piłkarskich i jest drugim co do wielkości obiektem w Afryce.

Dzięki własnej stacji elektroenergetycznej, stacji uzdatniania wody i stacji recyklingu zakład jest samowystarczający.

To właśnie w Marko produkowana jest cała odzież z owocową metką – przeszło 2 miliony sztuk tygodniowo.



  Rozmiar produkcji w Maroku jest olbrzymi. Fruit of the Loom zatrudnia prawie czterotysięczną załogę, która pracuje w systemie wielozmianowym w zakładach produkcyjnych i szwalniach. Swoich pracowników stawia ponad wszystko, oferując im godne warunki pracy, szacunek, dbając o ich dobrobyt i zapewniając liczne benefity, takie jak: opieka zdrowotna i stomatologiczna, transport, szkolenia. Fruit wierzy, że działalność na tak dużą skalę wiąże się z wielką odpowiedzialnością, zatem bezpieczeństwo, szacunek i dobre samopoczucie pracowników
stanowią dla Fruit’a wartości nadrzędne.


Priorytetem fabryki jest zapewnienie bezpieczeństwa, które gwarantuje m. in. własny zespół strażacki, który pracuje 24 godziny
na dobę.


Fruit of the Loom
 całkowicie kontroluje proces produkcji, co oznacza, że ich usługom można zaufać w takim samym stopniu, co jakości – w magazynach zawsze przechowywane jest 50 milinów sztuk odzieży, dzięki temu klient ma pewność, że potrzebne produkty zostaną dostarczone na czas.

 

Czy wiedziałeś, że...

Fruit of the Loom produkuje ponad 2 000 000 sztuk odzieży tygodniowo i dostarcza je do ponad 75 krajów!
 


UBRANIA PRZEZNACZONE DO ZDOBIENIA

Od samego początku istnienia marki, priorytetem w produkcji ubrań było nastawienie na jakość. Całkowitą kontrolę nad jakością zapewnia produkcja odzieży, która od zawsze odbywa się we własnych fabrykach. Jest to niezwykle ważne, ponieważ pozwala obserwować cały proces produkcji i tym samym eliminować błędy i ciągle wprowadzać innowacje.

Fruit of the Loom to gwarancja materiałów, które stanowią doskonałą powierzchnię do nanoszenia zdobień.


Większość koszulek wykonana jest z dzianiny o drobnym splocie, która idealnie nadają się pod nadruk i są odporne na mechacenia, bezpośrednio wpływając na trwałość zdobienia.

 

KOCHASZ KOLORY? POKOCHAJ FRUIT OF THE LOOM


jesień

 Nieważne jaki jest Twój ulubiony kolor – z pewnością znajdziesz go w palecie barw oferowanej przez markę Fruit of the Loom. Od najbardziej odważnych, jaskrawych, poprzez codzienne, neutralne kolory, po zwykłą czerń i biel. Uzupełnione w tym roku o nowe odcienie vintage i melanżowe kolory retro.
Fruit oferuje pełną paletę, która będzie pasowała do każdego wizerunku firmowego, zespołu sportowego, mundurka szkolnego czy działań promocyjnych.
 
W kolekcji produktów Fruit, kolorów ciągle przybywa, ale oczywiście najlepsze nie są kolory same w sobie, ale ich trwałość. W związku z tym Fruit używa jedynie najlepszych, przyjaznych środowisku barwników tekstylnych, aby uzyskać doskonałą trwałość koloru. Kolory są niezmienne, więc klienci mogą mieć pewność, że t-shirty kupione w różnych partiach będą miały te same odcienie.
 



MATERIAŁ
 

Fruit of the Loom do produkcji swojej odzieży używa jedynie najlepszej tkaniny, pozyskanej w etyczny sposób.
Dzięki zastosowaniu najlepszej jakości surowców oraz najnowszych procesów technologicznych, tkaniny Fruit of the Loom spełniają wszystkie stawiane im wymagania. Przy produkcji T-shirtów ze 100-procentowej bawełny stosowany jest gęstszy splot zapewniający bezkonkurencyjną jakość nadruku.

 colors

 

ETYKA I ŚRODOWISKO TO PODSTAWA DZIAŁAŃ

 

Fruit of the Loom może poszczycić się tym, że każda sztuka odzieży wytwarzana jest we właściwy sposób, z poszanowaniem praw pracowników oraz z troską o środowisko naturalne.

Wszystkie założenia i standardy spisane są w kodeksie The Fruit Code, do których przestrzegania, zobligowani są nie tylko wszyscy pracownicy, ale również wszyscy dystrybutorzy i partnerzy biznesowi.

Działalność zakładów Fruit of the Loom objęta została certyfikatem WRAP (niezależna, ogólnoświatowa organizacja zajmująca się kontrolą produkcji pod kątem poszanowania praw, humanitarnych warunków pracy i zasad etyki), a zakład w Maroko uzyskał Złoty Certyfikat Zgodności.

Fruit wykorzystuje przędzę, pozyskaną tylko i wyłącznie w etyczny sposób, dzięki temu wszystkie ubrania spełniają normy Oeko-Tex Standard 100, co zostało potwierdzone w niezależnych badaniach.

 

ZWERYFIKOWANIE POD WZGLĘDEM ETYCZNYM

 

CERTYFIKAT WRAP (Worldwide Responsible Accredited Production) to zakrojony na największą skalę na świecie program akredytacyjny, który choć popierany przez przemysł odzieżowy, jest programem całkowicie niezależnym.
Certryfikat WRAP ma na celu zapewnienie legalnych, humanitarnych i etycznych procesów produkcyjnych na całym świecie. Aby uzyskać certyfikat zakłady Fruit of the Loom podlegają regularnej kontroli i muszą spełnić 12 reguł WRAP. Dotyczą one takich dziedzin jak przepisy o miejscu pracy, korzystanie z pracy dzieci, godziny pracy, przepisy BHP, formy dyskryminacji i bezpieczeństwa.

CERTYFIKAT OEKO-TEX - to znany na świecie system badania i certyfikacji tekstyliów. Kryteria badawcze są ujednolicone na całym świecie. Wśród nich znajdują się testy na odczyn pH, pestycydy i ciężkie metale.
Odzież otrzymuje atest Oeko-Tex jedynie wtedy, gdy badania nie wykryją w niej żadnych szkodliwych substancji.

 

OWOCOWE PRODUKTY 



- T-SHIRTY – 28 wyjątkowych stylów – 44 soczystych kolorów -

Wybieraj spośród trzech kolekcji:

ORIGINAL – to doskonałe podstawowe t-shirty, wykonane z materiału o niskiej gramaturze bez utraty jakości. Zgodne kolorystycznie, w dobre cenie - idealne do dużych zamówień.

CLASSIC ulepszony krój, trwały materiał, średnia gramatura, szeroki wybór kolorów, rozmiarów i stylów, to cechy charakterystyczne tej kolekcji.

PREMIUM – modny krój, bawełna o wyższej gramaturze, dzianina o drobnym splocie, możliwość prania w wysokiej temperaturze, powodują, że produkty, należące do tej kolekcji są premium


- KOSZULKI POLO
 – 11 wyjątkowych stylów – 32 soczyste kolory –

Wybieraj spośród trzech kolekcji:

ORIGINAL – podstawowe bawełniane koszulki polo – doskonała jakość w przystępnej cenie. Produkty z tej kolekcji idealnie nadają się na akcje promocyjne na wielką skalę i jako stroje robocze na jednorazowe wydarzenia.

CLASSIC – łatwe w pielęgnacji koszulki polo o składzie materiału 65/35 (65%poliestru i 35% bawełny), które można prać w temperaturze 60 stopni, nie wymagają intensywnego prasowania i nie zawiodą podczas ciężkiej pracy.

PREMIUM – koszulki polo klasy premium z bocznymi rozcięciami, wykonane z bawełny czesanej ringspun, idealnie nadają się na imprezy sportowe, zajęcia sportowe i do rekreacji.

 

- BLUZY DRESOWE – 30 wyjątkowych stylów – 22 soczyste kolory –

Wybieraj spośród trzech kolekcji:

LIGHTWEIGHT – wysokiej jakości, lekki i chropowaty materiał o gramaturze 240gm/m² - idealny jako jedna z wielu warstw.

CLASSIC grubsze bluzy dresowe z materiału o gramaturze 280gm/m², wykonane z miękkiego, szczotkowanego polaru, zapewniającego codzienną wygodę.

PREMIUM – najbardziej luksusowe bluzy – miłe w dotyku i niezwykle miękkie, wykonane z bawełny czesanej ringspun o gramaturze 280gm/m².

 

FRUIT ACTIVE – 9 wyjątkowych stylów – 9 soczystych kolorów –

Seria produktów stworzona z myślą o aktywności fizycznej: oddychające t-shirty, kamizelki, koszulki polo i spodenki, wykonane ze 100% poliestru, zaopatrzone w technologię Cool Wear, która utrzymuje stałą temperaturę ciała i zapobiega poceniu się.

 

- KOSZULE – 8 wyjątkowych stylów – 7 soczystych kolorów –

Dwie linie koszul, stworzonych z myślą o wszelkich wydarzeniach biznesowych, zapewniające spójny wygląd pracowników:

POPLIN – łatwe w pielęgnacji, idealne dla pracowników biurowych i w hotelach

OXFORD – wyższa jakość splotu zapewnia elegancką prezentację. Polecane jako odzież korporacyjna

 

ODZIEŻ DZIECIĘCA – 23 wyjątkowe style – 31 soczystych kolorów -

Kolorowy świat odzieży dziecięcej od marki Fruit of the Loom to przede wszystkim t-shirty, koszulki polo, bluzy i spodnie dresowe oraz polary, dostępne w przedziale wiekowym 1-2 lata do 14-15 lat.

Ubrania przeznaczone dla dzieci są w pełni bezpieczne i spełniają wymogi Unii Europejskiej.

 

BIELIZNA MĘSKA – 8 wyjątkowych stylów – 8 soczystych kolorów

Fruit of the Loom ma wieloletnie doświadczenie w produkcji bielizny męskiej, sięgające 1983 roku. Współczesna klasyczna bielizna z bawełny została stworzona z myślą o wygodzie i obejmuje tradycyjne szorty, bokserki i kąpielówki, a także pasujące do nich t-shirty. Ofertę uzupełniają skarpety męskie i damskie w trzech fasonach.

 

TEGOROCZNE NOWOŚCI OD FRUIT OF THE LOOM

  • rozbudowanie kolekcji koszulek Original T
  • dodatnie koszulek z dekoltem w literę V,
  • dodanie koszulek z długim rękawem
  • rozbudowane kolorystyki koszulek Sofspun T
  • nowa kolekcja koszulek Ringspun Premium T
  • delikatne koszulki, wykonany ze 100% bawełny czesanej. Dostępne w 15 kolorach w fasonie męskim i damskim.
  • nowe kolory koszulek w kolekcji Valueweight T:
  • zupełnie nowe odcienie „vintage” i melanżowe kolory retro
  • więcej rozmiarów
  • większa liczba rozmiarów, aby spełnić wszystkie potrzeby klientów

 

Powiązane artykuły
Jak wykonujemy znakowanie odzieży?  Poradnik

Jak wykonujemy znakowanie odzieży? Poradnik

PrzezMateusz Cieślak 5 Rok temu
Lekkie bluzy, które mozna ubrać pod kurtkę

Lekkie bluzy, które mozna ubrać pod kurtkę

PrzezMateusz Cieślak 5 Rok temu
Rodzaje znakowania odzieży

Rodzaje znakowania odzieży

PrzezMateusz Cieślak 5 Rok temu
Dodaj komentarz
Zostaw odpowiedź
Proszę zaloguj się aby opublikować komentarz.

Ustawienia

Menu

Załóż darmowe konto, aby zapisać ulubione rzeczy.

Zaloguj się

Załóż darmowe konto, aby używać listy życzeń.

Zaloguj się